שירותי החברה

חברתנו מציעה ללקוחותיה שילוב מנצח של ידע נרחב, ניסיון רב ושירותי מעבדה:

שירותי ייעוץ
טרום-מכירה

אנו מסייעים ללקוח להגדיר את צרכיו, לאפיין את הציוד המתאים לו ומציעים לו פתרון לבעיות - גם ייחודיות - בתחומים אלה. ייעוץ זה עשוי לחסוך ללקוח בעלויות שכן הוא מציע לו את הפתרון הטוב ביותר גם לטווח קצר וגם לטווח הארוך.

שירות
תיקונים

ר.ב.מ. בקרה ומיכון בע"מ מספקת שירות תיקונים גם באתר הלקוח וגם במעבדות החברה. שירותי-שדה מבוצעים באתר הלקוח במקרים בהם הציוד אינו ניתן להעברה למעבדותינו מסיבות כמו משקל, נפח או חוסר-אפשרות להפסיק את תהליך הייצור ליותר מאשר הזמן הדרוש לתיקון.

תמיכה
טכנית

אנו ב- ר.ב.מ. בקרה ומיכון בע"מ מאמינים שמכירת ציוד ללקוח היא רק אחד השלבים בשיתוף-הפעולה בין הספק ללקוח. לפיכך, אנו מעניקים תמיכה טכנית מלאה לכל אביזר, מכשיר, ו/או מערכת המסופקים על-ידינו, כל זמן שהציוד נמצא בשימוש.

שירות לאחר המכירה

ר.ב.מ. בקרה ומיכון בע"מ מעניקה ללקוחותיה שירות לציוד הנמצא תחת אחריותה כנציגת היצרן בישראל. שירות זה ניתן לפי תנאי היצרן המועברים ללקוח עוד טרם הרכישה. אנו עושים ככל יכולתנו לתת את כל השירות האפשרי כאן בארץ, תוך גרימת חוסר-נוחות המזערי האפשרי ללקוח.

שירותי בדיקה במעבדתנו או באתר הלקוח:

 

 

  • שירותי בדיקת מתכות על-ידי אנאלייזר XRF נייד, כולל יסודות קלים. הבדיקות מיועדות לביצוע:
    אנאליזת מתכות וסגסוגות בנירוסטות, סגסוגות אלומיניום, נחושת, בדיל, ברונזה, טיטניום, ניקל וקובלט, במתכות יקרות, פלדות כלים, ועוד.
  • מתכות יקרות: בתכשיטים (גם זהב שבור), זהב דנטלי, מטבעות, חפצי אמנות ופריטים יקרים אחרים. אנאליזה של פלטינה, זהב, כסף, רודיום, קדמיום, קובלט, עופרת, טיטניום, ניקל ועוד.
  • בדיקות תאימות לפי הנחיות RoHS / WEEE.
  • בדיקות נוכחות עופרת בצבעים, חיפויי קיר, כלי-אוכל ועוד.
  • בדיקות קרקע לזיהוי מתכות כבדות לפי פרוטוקול EPA6200.
  • ניתן לשכור את המכשיר לצורך ביצוע בדיקות באופן עצמאי על-ידי הלקוח.

 

בקשו הצעת מחיר לשירות. התקשרו :09-7674431

השאירו פרטים ונחזור אליכם

Skip to content